Naše autoservisní praxe jasně ukazuje, že v širším měřítku takovýto systém napáchá za životnost daného automobilu v mnoha případech více škody než užitku. Produkce spalin (včetně NOx) každého motoru v plném nebo částečném zatížení je totiž mnohonásobně vyšší než v režimu volnoběhu. Ušetříme-li několik miligramů NOx tímto systémem v režimu volnoběhu, tak je to stále nesrovnatelné s produkcí NOx plně zatíženého motoru, kdy recirkulace není a ani nemůže být aktivní. O vysoké poruchovosti tohoto systému... Celý popis

Koupit za 1 500 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Naše autoservisní praxe jasně ukazuje, že v širším měřítku takovýto systém napáchá za životnost daného automobilu v mnoha případech více škody než užitku. Produkce spalin (včetně NOx) každého motoru v plném nebo částečném zatížení je totiž mnohonásobně vyšší než v režimu volnoběhu. Ušetříme-li několik miligramů NOx tímto systémem v režimu volnoběhu, tak je to stále nesrovnatelné s produkcí NOx plně zatíženého motoru, kdy recirkulace není a ani nemůže být aktivní. O vysoké poruchovosti tohoto systému a složení spalin v případě poruchy není potřeba dále hovořit. Čas od času každý potká černě kouřící automobil, který má minimální výkon a kouří i v režimu téměř bez zátěže. Zde je velká pravděpodobnost závady na systému recirkulace spalin.

U těchto vozů se systémem řízení motoru euro 3 a vyšších, je tedy nutné deaktivovat recirkulaci spalin a hlavně její zpětnou vazbu přímo v řídící jednotce motoru, která celý proces recirkulace spalin řídí. Po tomto zásahu je teprve možné provést samotné fyzické zaslepení bypassu.

Širší problematiku tohoto problému si můžete přečíst zde. 
Zobrazit více